Uusimmat uutiset

Meille töihin?

Haemme Assistant Event Coordinatoria järjestämään kanssamme moottoriurheilu- ja harrasteajoneuvo-tapahtumia.

FHRA Marketing Oy on Finnish Hot Rod Association ry:n omistama osakeyhtiö. Yhdistys on toiminut jo vuodesta 1972 ja toimii kattojärjestönä harrasteajoneuvokentällä. Järjestämme vuosittain parisen kymmentä tapahtumaa. Suurin tapahtumamme on American Car Show, joka on järjestetty jo 40 kertaa. Järjestämme myös kiihdytysajon SM-sarjaa sekä yhtä EM-osakilpailua. Nitro Nationals on suurin järjestämämme moottoriurheilutapahtuma. Lisäksi järjestämme useamman kadunmiehen kiihdytystapahtuman vuosittain niin Vesivehmaalla kuin Helsinki-Malmin lentoasemalla. Kesäkuukausina Cruising-tapahtumat kuuluvat toimenkuvaamme.

Etsimme tehtävään tehokasta, omatoimista, asiakaslähtöistä ja tarkkaa henkilöä, joka säilyttää toimintakykynsä kiireenkin keskellä.

Assistant Event Coordinatorin työtehtäviin kuuluu:

  • tapahtumiemme koordinointiin, järjestelyihin, organisointiin ja kehittämiseen liittyviä tehtäviä
  • tapahtumatoimiston hoitamista sekä siihen liittyvää asiakaspalvelua, kassan hoitoa ja raportointia
  • markkinoinnissa ja viestinnässä avustamista osallistumalla verkkosivujen ja somekanavien sisällöntuottamiseen
  • toimiston asiakaspalvelua puhelimitse ja sähköpostitse sekä vieraiden vastaanottoa
  • lippujen myyntiin laittoja, lipunmyyntiohjeita sekä ohjeistuksia muille tapahtumatyöntekijöille
  • kilpailija-, näytteilleasettaja-, toimitsija- ja myyntipaikkalistoja sekä erilaisia raportteja
  • toimiston tarvike- ja materiaalihankinnat
  • avustaminen ostolaskujen ja -kuittien kirjaamisessa, sopimusten ja pöytäkirjojen arkistoinnissa sekä ranneke- yms tarvikkeiden inventoinnissa

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen osaaminen on eduksi hakijalle
  • matkustusvalmiutta kotimaassa ja ajokorttia (vähintään B, kaikki muut kirjaimet ovat plussaa)
  • valmiutta työskennellä viikonloppuisin
  • kokemusta monipuolisesta toimistotyöstä tai vaihtoehtoisesti tapahtumista ja kilpailuista järjestäjän näkökulmasta
  • omatoimista ja toimeen tarttuvaa asennetta
  • paineensietokykyä ja kykyä tarvittaessa soveltaa annettuja ohjeita
  • kokemusta rahankäsittelystä ja kassaraportoinnista
  • hyvät IT-taidot (vähintään Excel ja Word)

Kokemus moottoriurheilukilpailu- tai yhdistystoiminnasta katsotaan eduksi hakijalle. Olemme pieni asiantuntijaorganisaatio, joten meille on erityisen tärkeää löytää kollega, jolla on kova tahto onnistua ja saada asioita aikaan. Halu ja kyky oppia uutta vie sinut pitkälle työssäsi. Työskentelemme jatkuvasti muuttuvien asioiden parissa, joten melkein jokainen päivämme sisältää jotain uutta.

Sopivalle henkilölle tarjoamme mukavan työn ja viihtyisän työympäristön kesän tapahtumien keskipisteessä. Annamme täyden tukemme tehtävässä onnistumiseen. Perehdytämme sinut tehtäviisi sekä tuemme ja opetamme sinua kehityspolullasi. Tarjoamme tapahtuma-aikojen ulkopuolella mahdollisuutta etätyöpäiviin. Työaika on joustava ja tehtävä on määräaikainen 1.5.-31.8.2018. Toimistomme sijaitsee Helsinki-Malmin lentoasemalla.

Lähetäthän CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen 31.3.2018 mennessä osoitteella backoffice@fhra.fi

Lisätietoja tehtävästä saat arkisin 12-14 välisenä aikana:

Kaisa Lökfors (AD & Event Coordinator) kaisa.lokfors@fhra.fi / p. 0207 430 752 tai

Ina Baker (Office Manager & Event Coordinator) ina.baker@fhra.fi / p. 0207 430 754

Lisää tietoa toiminnastamme löydät sivuiltamme:

https://www.fhra.fi/

https://www.facebook.com/fhrary/

https://www.facebook.com/americancarshow/

Google+