Tiedote 2.3.2016: Vain nelisen viikkoa Pääsiäiseen… ja American Car Show -messutapahtumaan!

AMERICAN CAR SHOW 2016

POHJOIS-EUROOPAN SUURIN HARRASTEAJONEUVOTAPAHTUMA MESSUKESKUKSESSA!

Original AMERICAN CAR SHOW by Finnish Hot Rod Association

+ MC HEAVEN + TUNING CAR SHOW + FHRA AUCTION + MOTORSPORT 2016

Messukeskus, Helsinki

Pääsiäispyhinä, pe 25.3.- ma 28.3.2016

American Car Show + MC Heaven & Tuning Car Show & FHRA Auction ja nyt uutuutena mukaan tuleva Motosport 2016 -näyttely tarjoavat yleisölle ainutlaatuisen mahdollisuuden tutustua ehtymättömään suomalaiseen harrasteajoneuvomaailmaan ja auto- sekä mp-alan viimeisimpiin uutuuksiin moottoriurheilua unohtamatta.

Kyseessä on Pohjois-Euroopan suurin, koko perheelle tarkoitettu harraste- ja moottoriajoneuvotapahtuma.

Tänä vuonna neljä eri näyttelyä ja huutokauppa – kaikki samaan hintaan!

FHRA AUCTION JÄLLEEN MAANANTAINA 28.3.

FHRA järjestää harrasteajoneuvohuutokaupan maanantaina 28.3.2016.

Huutokaupassa on tarjolla niin mielenkiintoisia harvinaisuuksia, museorekisteröityjä kuin vielä projektinkin asteella olevia harrasteajoneuvoja. Tavoitteena se, että jokaiselle olisi jotakin… Pidit sitten amerikan autoista, eurooppalaisista kulkupeleistä, tuning-autoista, moottoripyöristä tai vaikkapa pappa-tunturista. Kaikki ajoneuvot ovat esillä Messukeskuksessa koko näyttelyn ajan.

Seuraa Auction-sivustoa, sillä tulemme päivittämään kaikki ilmoitetut ajoneuvot sinne.

Mikäli on ollut mielessä luopua omasta harrasteajoneuvosta, niin myyntitoimeksiantoja otetaan nyt vastaan FHRA:n harrasteajoneuvohuutokauppaan. Tarvitsemme ajoneuvosta aluksi muutaman kuvan sekä lyhyen selvityksen nykyisestä kunnosta, lisäksi ajatusta hinnasta.

Viime vuonna järjestetyssä huutokaupassa hyväksyttiin suoraan hieman yli viisikymmentä prosenttia ja jälkikäteen vielä noin kaksikymmentä prosenttia kaupoista, joten saavutettu tulos oli erinomainen.

Huutokauppa toimii hieman samaan vauhdikkaaseen tyyliin kuin esimerkiksi Kutonen-kanavan Aavikon autokunkut –ohjelmassa.

Lue lisää: https://www.fhra.fi/american-car-show/ajankohtaista/

VIP-/KUTSUVIERAS- JA LEHDISTÖTILAISUUS PERJANTAINA 25.3.

FHRA järjestää perinteiseen tapaan VIP-/kutsuvieras- ja lehdistötilaisuuden näyttelyn avajaispäivänä, Pitkäperjantaina 25.3. maaliskuuta kello 10.00 – 11.30.

Edellisistä vuosista poiketen VIP- ja kutsuvieraat perheineen ja seurueineen ovat tervetulleita myös muina näyttelypäivinä.

Sisäänpääsy perjantain VIP-/ kutsuvieras- ja lehdistötilaisuuteen tapahtuu Messukeskuksen itäisestä sisäänkäynnistä.

Näyttely avataan perjantaina yleisölle kello 12.00, joten VIP- ja kutsuvieraille sekä median edustajilla on pari tuntia aikaa kiertää ja tutustua näyttelyyn kaikessa rauhassa ilman väentungosta. Vieraamme voivat luonnollisesti jäädä näyttelyyn kello 12.00 jälkeen.

Tilaisuuteen on median lisäksi kutsuttu myös Lastenklinikoiden potilaita vanhempineen, Lastenklinikoiden Kummeja ja autoista ja moottoripyöristä kiinnostuneita julkisuuden henkilöitä niin politiikan, musiikin, viihteen kuin urheilunkin alalta.

Kutsu on lähtökohtaisesti tarkoitettu kahdelle, mutta voit ottaa mukaan myös lähimmät perheenjäsenet. Kutsua ei voi siirtää toiselle henkilölle.

Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi ovella!

Messukeskuksen pysäköinti on tilaisuuden vieraillekin maksullinen!

Kutsuvierastilaisuudesta lisää tarkemmin seuraavissa tiedotteissa!

LIPUT ja AIKATAULU:

Perjantai 25.3. kello 12.00 – 18.00

Lauantai 26.3. ja sunnuntai 27.3. kello 10.00 – 18.00

Maanantai 28.3. kello 10.00 – 16.00

Päivälippu, 16-vuotiaasta lähtien 28€
Päivälippu, 7-15-vuotiaat 18€
Kokoaikaranneke 38€
Lapset alle 7v ilmaiseksi.

KUVAPANKKI:

Julkaisuvapaat promokuvat / ACS 2016! Klikkaa kuva ja tallenna täysikokoinen tiedosto.

TERVETULOA!

Finnish Hot Rod Association FHRA ry
Helsinki-Malmin lentoasema

Toimisto on avoinna ma – to 10-16, pe 10-15